Hemma igen!:D

Nu sitter jag här vid min nya fian datao och e lycklig. Livet leker asså!

Hajken var mycket trevlig. På fredagskvällen tog vi bussen mot trelleborg utan att veta var vi skulle. Ledarna bara sa att sitt nu här så ses vi sen. Jag visste ju var vi skulle men de visste inte de andra, så jag spelade me dom coh typ skrämde upp dom ;) haha. sen kom vi till trelleborg och gick och handla, sen gick vi till bussen och tog den till Beddigne där scouterna har en stuga. Där har vi varit hela helgen och gjort lite allt möjligt. Vi har gått långa runder på stranden och hafft kul och umgåts. Ikväll kommer Hedda och Julia S hit. Vi ahr ju tudiedag imorgon så vi ha hitta på litta kul saker ikväll :)
Duchen kallar!

Här kommer två bilder från helgen, en från stranden och en på mina två sönosar :) <3

Stranden
Malin och frida

Puss .
Älska livet . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0