Regnig torsdag, I LOVE IT! :D

Det regnar... finns de nåt bättre, asså sjukt mysigt! :D
Jag sitter och pluggar, men jaja, snart kalr, för jag måste packa till hajken som ska va i helgen. TAGGAA!
haha. dom sa att de skulle va i heckebergaskogen, men de verkar inte som de längre... ? "de blir ändrade planer, men mer får ni inte reda på"
aja, imorgon blir en toppendag!
skola hela dagen, men får nog skjuts av supersnälla Daniel hem :D Sen när jag kommer hem, står min NYA DATA på mitt rum! WOOOH! Sen ska jag sticka till Frida Sjögren, för mor o far ska bort hela helgen så de kan inte skjuta mig på hajken... Frida och jag ska baka, bilder komemr sen, kanske ;) Bilder från helgen kommer! :D
data fiin, vill ha!
Man kan ju alltis hoppas på att det är en sånhär fin sak ;)
gammal data
Men de blir nog en sånhär... ahah xD
Puss . <3
Älska livet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas på nummer två. :P

Nä, skoja bara. Hihii...puss på dig. ;) <33

2010-10-07 @ 19:26:01
Postat av: maja:)

Haha, de hoppas inte jag ;) :P <33

2010-10-07 @ 20:23:18
URL: http://minnesblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0