Jag tog en kula från dig, jag fick en smula tillbax.
Allt va bäst. Jag älsade mitt liv. Det kunde fan inte bli bättre. Men det är ju som när man va liten, man ska sluta när man har som roligast. Annars är det alltis någon som skadar dig. Det blev jag. Från att må som bäst, till att känna sig liten som ett frö och bara vilja skita i allting. Jag var på gång att bli kär, tror fan att altl e över nu och allt e skit. pga DIG! Men men, allt löser sig, de säger jag, så blir det alltid. Men jag säger bara en sak. Jag älskar min bästavän(L) för hon är bäst i hela världen. Jag har insett att jag ska bara hålla typst i framtiden. och stå bakom allt. för jag vill inte vara jobbig och ivägen som du sa.

Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0