Varför förstör du allt!?

Jag hatar dig! Vår vänskap är över nu. Skriver de här, för du verkar inte fatta va jag menar. Du bara fortstter att göra så jävla iniotiska saker. Vår vänsklap  har alltid funnits där. Du var min bästa vän. Men du började göra så idiotiska saker, en efter en. De blev värre och värre saker. Jag stöttade dig osm fan när du började, när alla andra utom ajg märkte, men nu har jag insett. Vi kommer aldrig att bli vänner igen. Du är förfan bara 14 år. Du beter dig som att du skule vatt 17, fasst en så "vuxen" människa skulle aldrig gjort så. I somras, vi laddade upp inför den bästa. Men vem förstörde den, jo du, coh de värsta av allt e att du har åstakommit allt själv. Du e fan tjock i huvet! Jag har mågna andra kompisar, men de har inte du. Jag skrattar åt dig. Du behöver inte ta kontakt med mig igen. Jag ska säga de till dig när ajg träffar dig igen, om jag gör de. Fasst jag inte vill. JAg fanns för dig 24/7, men du fanns aldrig för mig.
All vänskap e slut .


Kommentarer
Postat av: Josefin

.... <3



Sv: Hihi, tack! Desamma! :D <3

Angående vårat lilla möte kan jag inte på höstlovet. Ska till London, kolla på håkan hellström och ifk har sin sista match för säsongen... Men någon gång ska vi allt få till det! :) <3

2010-10-07 @ 20:28:59
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: maja:)

jaha, de va ju synd:( men men, vi måste göra de en anna gång! :D saknar dig! <3

2010-10-07 @ 20:48:22
URL: http://minnesblond.blogg.se/
Postat av: ellie

vad har hänt maja? <3

2010-10-09 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0