Det kan inte bli bättre! :D

Livet e en fest!
Haha, nu e jag verkligen lycklig! Jag vet faktist inte varför:P Kanske för att de regnar , jag älskar verkligen regn, konstig som man e xD
Jag har även varit på ridskolan, jag hoppade Shelldon och hon var superfin! Fick verkligen till de på slutet. Mormor hämtade mig och vi åkte till macken och handla 1,5 liter grädde . XD hon gjör efterrätter till festen på lördag. Skva verkligen bli kul asså ! :)
Sen va de direkt ut i stallet och mocka och rida, fasst de va kolsvart. Men som tur e har man ju reflexer ;)
Första PRAO dagen gick bra:) Hände inte så mycket, kastrerign av vovve och lite snt :O hahah .
P U S S < 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0