Hej Hej !

Hej !
Nu sitter jag här och dricker varm choklad , lyssnar på musik och pluggar svenska.
Vi har prov på textgenre imorgon, men vi får vell se hur de går, ;)
Skolfoto idag, gick vell okej, alltid samma jobbiga problem, "VAD SKA JAG HA PÅ MIG!" Men de löste sig och vi alla blev inte nakna .
Haha.
Igår så hade vi No och labbade med syrer och alkoholer. Vi lyckades nog lite bättre än va dan andra gruppen lyckades me som gjorde de igag, för idag lyktade de myrsyra i hela skolan. För er som inte vet hur de uktar, ni vill inte veta! De luktar värre än skit! :O
Här kommer en en liten bild ;)
no lekion , jag och linda
Puss .
Älska livet. <3

Kommentarer
Postat av: linda

fin bild på oss,vännen! :-D (L)

2010-10-03 @ 20:36:45
URL: http://aanderssonlinda.blogg.se/
Postat av: Maja :)

Visst e vi finast! :D hahah :p <3

2010-10-03 @ 22:53:41
URL: http://minnesblond.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0