Hejdå PRAO, Välkommen helg! :D

Nu är praoveckan slut på Trelleborgsvetreneären. Var ledig på fredagen så passade på att åka till stallet tidigt men Hanna. Gick underbart bra tillbörjan. Vi red ut en liten runda och så red vi på trädan. Elle var så sjuukt underbra i galoppen! Helt sjukt. :D Men så kom de ett förbaskat jävla kaninhål som hon tvunget skulle trampa i. Elal förr ner på knä och var jättenära att "göra en kullerbytta". Jag trilla av och lyckades precis att komma undan att bli trampad av hovar och att få henne på mig. Har rätt så ont i svanskotan och nacken men de e ändå rätt så bra, ;)
På eftermiddan åkte jag med min kusin Hanna och Nina till malmö och shoppa! Riktigt trevligt :)
Tack så mycket tjejer!
Imorgon är de 20års fest för Linda Pettersson! TAGGGGA!
Här komemr en bild på en av de supersöta hundarna som var där. :)
Mobil bild, igga kvaliten.
hund
Puss .
Älska livet . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0