Tillbaka igen ! :D

Hej! Suuperlängesen jag bloggade men allt har varit helt fucked upp mellan min data o blogg.se :/ ska börja skriva lite mer nu :D för jag tyckte att det blev för klyddigt på min hemsida höhö. iaf. idag har det bara varit en vandlgi dag, förutom att det varit min otursdag, skadade mig hela tiden :( isboll mitt på låret, blev knuffad in i sarjen på handbollen, vrickade min hand ordentligt även den på handbollen, blen trampad av hästen och massa annat . inte min dag om man säger så.. imorgon blir det vandlig skola. sen hem o ta hand om jessicas hästar, http://jessiejump.blogg.se/ sen hem o fixa sig, för jag ska på bio med *** heheh (a) längtar som fan kan jag då tala om! lördag vet jag inte än, kanske falkenberg, annars bio igen med fint folk! söndag, råplugg.. maten kallar! Puussss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0